ماجرای انتشار خبر فوت سید حسن نصر الله-راهبرد معاصر

ماجرای انتشار خبر فوت سید حسن نصر الله

خبر فوت سید حسن نصر الله طی روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شد و در این خبر به ماجرای انتشار خبر فوت سید حسن نصر الله میپردازیم.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 01
کد خبر: ۹۰۲۸۴

به گزارش راهبرد معاصر در روزهای اخیر شایعات مبنی بر ابتلای سید حسن نصر الله به کرونا و خبر فوت سید حسن نصر الله منتشر شد. فیلم هایی  از بیروت برای اعلام صحت خبر منتشر شد اما این خبر توسط مقامات لبنان تکذیب شد و ماجرای انتشار خبر فوت سید حسن نصر الله صحت ندارد. منابع معتبر لبنانی اعلام کردند فیلم ها برای قبل است و سید حسن نصر الله در صحت و سلامت کامل به سر می برد.

 

به تازگی در شبکه های اجتماعی شایعه شده است سید حسن نصرالله حزب‌الله لبنان فوت کرده است این خبر صحت ندارد.
نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: وضعیت سلامتی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله خوب است. حال او خوب است.

 

وی اذعان کرد که دبیرکل حزب‌الله اخیراً در معرض یک عارضه جسمانی قرار گرفت که ایجاب می‌کرد استراحت کند، اما مساله‌ای بیشتر از این نیست.

 

نعیم قاسم خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله به یک عارضه جسمانی طی روزهای گذشته دچار شد و به دو الی سه روز زمان برای بهبودی نیاز داشت، اما به این دلیل که دوست‌داران وی منتظر سخنرانی‌اش در بیست و پنجم ماه مه بودند و از این جهت که عدم حضور وی سوال‌های متعدد نابجایی را مطرح می‌کرد، او بر سخنرانی اصرار ورزید تا در کنار دوست‌داران خود و کسانی که منتظر سخنرانی‌اش در این مرحله بودند، باشد.

 

پیشتر مسئولان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که سید حسن نصرالله به کرونا مبتلا شده است، چراکه وی در فایل تصویری اخیر خود سرفه می‌کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده